.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه لاریجانی و احمدی ن‍ژاد درباره طرح تحول

در پی اعلام توافق دولت و مجلس برای منتفی شدن پرداخت نقدی یارانه ها ،‌ رئیس مجلس شورای اسلامی نیز از مذاکرات خود با رئیس جمهور بر سر ابعاد اجرای این طرح در روز گذشته خبر داد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که در قم به سر می برد عصر دیروز در حاشیه جلسه خود با مسئولان استانی ، ‌اعلام کرد که روز گذشته در جلسه ای با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ،‌ با وی درباره طرح تحول اقتصادی و لایحه مربوط به آن گفتگو کرده است.

این درحالی است که صبح امروز غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون ویژه مجلس برای بررسی طرح تحول اقتصادی که ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس را نیز برعهده دارد، در گفتگو با مهر از توافق دولت و مجلس برای بررسی این طرح بدون پرداخت نقدی یارانه ها خبرداده بود.

مصباحی مقدم اعلام کرد که با توجه به کاهش قیمت نفت طرح تحول اقتصادی بدون پرداخت نقدی یارانه ها اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: به دلیل کاهش شدید قیمت نفت و کاهش در آمد های نفتی آنچه که دولت برای پرداخت نقدی یارانه ها مدنظر داشت محقق نمی شود و بر این اساس با اجرای طرح تحول اقتصادی و کاهش میزان یارانه های پرداختی ، سقوط قیمت نفت پوشش داده خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم با اشاره به مذاکرات اخیر دولت و مجلس گفت که برای اجرای طرح تحول اقتصادی بدون پرداخت نقدی یارانه ها مقرر شده است که قیمت برخی حامل های انرژی افزایش یابد اما این افزایش به صورتی باشد که آثار تورمی نداشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.